söndag 1 augusti 2010

Jisses vilken dag! Jag och baby vaknade tidigt (och lade oss sent, dålig kombination:)! Fixa kaffe och packade med oss lite grejer och begav oss till Everöds flygplats! Kl halv 9 började hans genomgång och då fick vi veta att han skulle med första planet kl 9 och göra sitt första hopp!! Jag var så jäkla nervös ( om jag nu får vara egoistisk!!;) Men det gick hur bra som helst, jag är så stolt, han var så duktigt och gjorde så fina hopp! Jag stannade och såg hans 2 första hopp, sen lånade jag räserbilen och begav mig till D-town:) Fika hos morsan, och Pappi kommoxå dit såklart<3
Efter lite snack med kära päronen så körde jag vidare mot Vittskövle, Carro var nästa anhalt! Där bjöd hon på kaffe och digestive, mysiga barn att kramas med och tjej snack<3 dom skulle iväg på kvällen, så när Carro gjorde sig iordningmså råkade jag visst somna till på soffan! Vaknade av att Lillen kallade på mig, han ville att jag skulle titta när han spelade tv-spel, gullunge! Jag sa att jag bara var så himla trött, så svarade han " men Lelle, det är nog bara för att du har en bäbis i magen". Smart unge;)
Ut till Everöd igen och hämtade baby som hunnit hoppa en gång till! Sen hem, Costellos stod för middagen, och sen så, var dagen slut.
Nu är jag så trött att jag inte ens orkar blogga ifrån datorn, jag ligger i sängen och bloggar ifrån min iPhone, så det blir inga bilder idag, återkommer med det imårn:)
Då ska jag till Malmö med brorsans tjej, jag ska agera försökskanin när hon ska lära sig att göra fransförlängning, kuuul!
Tack för en underbar dag alla dom varit med och förgyllt den idag<3
Gonatt!

1 kommentar:

  1. Tack själv söta Lelle som förgyllde vår (arbets)dag KRAAM MOR

    SvaraRadera