tisdag 31 augusti 2010

Himmalagad pizza;)

Det är ngt som bara har råkat bli att jag ätit när jag varit hemma hos Carro, så nu gjorde jag slag i saken och gjorde egen variant, typ;) Och den blev faktiskt gooood! Men shit vad man bli mätt när man öser på en massa saker, det blev för böveln halva kvar.. I och för sig bra när jag råkar vara av den sorten som blir hungrig lite titt som tätt;)

Först pizzadeg, sen himmagjord tomatsås, stekt köttfärs m chillisås, tomatpure, lök och svampinioner, skivad tomat och paprika, bacon, och sen ost överst! Yummi!


Så nu är jag mätt och faktiskt trots allt, trött oxå=) Ska sno ett täcke av killarna och se om det går att somna bättre inat..mohahahaha ;)
Sov så gottis!

1 kommentar:

  1. mmm vad gott det ser ut..har du köpt degen eller gjort den själv med?? Hur gjorde du tomatsås??

    SvaraRadera