lördag 31 juli 2010

Det känns verkligen inte som att det är Lördag idag! Sista dagen på favorit stället, morgonen började med Elin som var oförskämt pigg efter Linas fest igår;)
Så mysig morgon, och tack Emma som kom och räddade mig när kroppen blev trött<3
Om 8-9 månader är det iaf min tur igen... ;)

Baby var på Everöds flygplats idag och gjorde sitt "slutprov" för sin fallskärms licens!
Teori och sånt änsålänge ofarligt... Och han klarade det! Grattis baby!
Så, om vädret tillåter imårn så ska han göra sitt första hopp... Jag är mäkta nervös, i och med att det är min allra käraste skatt som ska falla ut ifrån ett plan.. Men, samtidigt så brinner han för det, och jag vill ju att han ska göra det han drömmer om, så ibland får man vara så snäll att kliva åt sidan för sina egna känslor.. Jag vill hellre ha en lycklig kille!! <3

Jag åkte iaf ut till Degeberga och träffade mina kära föräldrar lite ist! Far och jag satt uppe i Kyllingaröd och njöt av att dom är "hemma" igen! Mysigt, jag måste nog säga att jag har världens bästa föräldrar, och jag hoppas att jag själv kommer att bli lika bra. Jag ser fram emot att se deras drömmar besannas i huset som vi tycker så mycket om <3
Elin åkte också ut, och Jokke kom när han slutat jobba, så bjöd Mammi å Pappi oss på pizzerian, och jisses vad jag gillar deras grillspett. För att vara en "vanlig" pizzeria så har dom väldigt god mat!

Fina syster, kära bror, Mutti å Pappi <3



Nu så är det bäst att få lite sömn så att nerverna klarar morgondagen utmaning...
Kärlek/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar