måndag 26 juli 2010

Ny vecka!

Jahupp=) Då var det en ny vecka igen, tiden fortsätter att flyga förbi!
Men det är ingen fara, jag tycker i och för sig om att tiden går just nu .. ;)
Helgen bar på mys med killarna, fantasivänner, goda nyheter, svalkande väder, jag gillar.
Det enda som oroar min värld just nu är att baby ska hoppa sitt jäkla fallskärmshopp.. Jag gillar inte.. Visst, som jag sagt innan, det är kul för honom att han gör det han drömmer om, men när riskerna av hans dröm kan resultera i min mardröm, då är det svårt att glädjas.. Men jag ska inte tänka på det bara!

Däremot ngt som jag MÅSTE fixa idag! På ngt konstigt vis så har magen växt ur alla mina byxor bara på ett par dagar! Så jag får springa ner till HM och inhandla ngt jag kan ha på mig utan att det sitter åt..Ha, märkligt<3

Men just nu så blir det en tur till stranden ist! Det är ju sol och då ska man passa på för tusan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar