onsdag 7 juli 2010

Eclipse


Jag och baby var och kollade på den ikväll, och jag tycker såhär;
Den var bra, precis som boken, men just som i boken så var det lite mycket snack och lite lite action. Det var egentligen mer action i boken, som dom inte lagt ner så mycket tid på i filmen. Sen har jag lite svårt för Robert Pattinson. Han ska gestalta Edward som beskrivs som så omänskligt vacker att man inte kan slita blicken ifrån honom. Och riktigt den kalibern ligger ju inte killen inne med. Det är som med Jacob, han ser lite ut som ett förvuxet barn som har upptäckt att om man lyfter lite vikter så får man muskler, men han ser fortf ut som ett barn..? Och Kristen Stewart är inte någon värst begåvad skådespelerska heller. När jag läste första boken "Om jag kunde drömma" låååångt innan den blev känd som film, så tänkte jag mig i min egen bild, som man alltid skapar när man läser, att Edward var Milo Ventimiglia.

Det hade varit det bästa, om dom hade castat honom, han hade passat så jäkla bra. Men nog om det.
Jag längtar efter nästa film och hoppas verkligen att den lever upp till boken som är så sjuuuuuuukt spännande och bra!!

1 kommentar:

  1. Jag håller med dig helt och hållet! Och längtar som attans till fyran..cool bild du har hittat, den avslöjar ju rätt mycke om vad som komma skall!

    SvaraRadera