fredag 2 juli 2010

13-19 som gällde idag =) Härligt säger jag, dock så märker livet i magen när jag härjar för mycket för då är det precis som att hon trycker sig så långt ner i magen som hon bara kan så att man knappt kan stå utan måste sitta en stund och typ "trycka upp" henne längre upp i magen igen, nån som fattar ?! haha

Hursom, på bussen snabbt som tusan 18:58, och till Degeberga bar det av (jag är väldigt glad vid mina föräldrar och umgås ofta och gärna med dom <3 ) tyvärr så fattades den ena av dom (misst you Mutti!) Men far bjöd på underbart gott grillat!


Fläskfile faktiskt, och INTE kyckling som annars är Fars specialitet, men detta var ännu godare, han har blivit en riktig hejare när det gäller käk!
Och kaffe såklart efter det


Deras granne Jessi och jag bytte ett par ord, och hon ville att jag skulle hänga med på ett möte nån dag för unga sossar, det lät lite lockande och spännande, mest bara för att höra vad dom gör på dessa möten, återkommer med det... ;)

Väl hemma 21:45 så var det jag som drog igång och målade sista biten på sängen så nu är målning nr 1 färdigt, och målning nr 2 känns som att det kommer gå fortare, sen äntligen klar. Om en halvtimme kommer baby hem och då påbörjar han sin semester! Grattis mitt hjärta, nu är du min i 4 veckor....!! <3<3

Sov gott

1 kommentar:

  1. Vi är väldigt glada vid våra vuxna barn och umgås gärna med dem:-) Önskar att jag hade varit hemma med er. Vi hade en beställning, ett 60 års kalas med buffé och Öl/vin, kaffe o tårta.. Kraam Mor

    SvaraRadera