onsdag 14 juli 2010

Semester!

I Måndags kl 05:00 gick vi upp och packade ner i bilen och körde mot Kolmården!
Safari i egen bil, och sen djurparken efter det, delfinshow och rovfågelshow och sen efter det ett besök i terrarium!
Varmt som tusan även denna dagen så jag är glad att vi hade AC i bilen;)
Först på safarin så vill baby ha rutan nere hela tiden så jag var nervös för att de vilda djuren skulle hitta in till oss genom rutan!! Men jag lugnade mig efter ett tag;)
Jätte mysig dag! Efteråt så skulle vi bada, men det var inte helt enkelt att hitta ett bra ställe.. Haha, vi gick en lång väg till en rutchkana, men när vi väl var framme så kostade det typ 100 spänn för 4 åk!! Jag menar hallå! Nej, det blev närmsta sjö ist, så babde killarna och jag badade iaf mina svullna fötter.




Mysigt med bad!

Jag var badkruka;)

Efter att dom hade torkat så körde vi emot Jönköping där vi sov på hotell, det var kul. Skönt med en dusch efter en lång och svettig dag! Sen hittade boysen ett rum med pingisbord och baby hittade gratis kaffe i nån konferenslokal=) haha, så vi roade oss ganska länge med det, tills vi somnade gott i våra sängar. Trots att det kändes som att det var typ 100 grader inne på hotellrummet!!
Och sen nästa dag.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar