tisdag 27 juli 2010

Härliga dag!

Kiaby med Carro och hennes fina pojkar var precis så mysigt som jag trodde att det skulle bli<3 Lillen älskade att bada och Olle var inte sen att följa efter;)
Carro hade tyvärr glömt sina badkläder så det blev inget dopp för hennes del, haha, men fötterna blev ju rena tyckte hon!! <3




Jag passade ju såklart på att stjäla massa tips inför kommande bäbis ifrån Carro som är en av de finaste mammorna jag känner! Det är så skönt att bara hänga med henne, jag gillar hennes lugna stil och den smittar av sig och skapar lugn även hos mig.
Baby kom sen som en glad överraskning, Lillen blev jätteglad och ville direkt busa med honom <3



Massa kärlek och aktivitet gjorde att jag somnade som en stock när vi väl kom hem. Baby var ute och sprang (toker!!) och jag tog en lååååång powernap!
Haha, men är det nån gång som man kan sova en massa och folk är förstående, så är det ju när man är gravid! Minns knappt hur det känns när man "inte kan somna"=)

Kärlek till livet//L

1 kommentar: