måndag 19 juli 2010

Soffan..


Kanske inte just den här, men vår soffa här hemma; har jag spenderat större delen av dagen på idag. Och det var sååå skönt, att bara få ta det lugnt och slö titta på tv, chilla, göra inget, utan att känna att man "borde" vara ute och njuta av sommaren. För det blåste ju faktiskt lite "kyligt" idag;)
Jag och baby spelade lite spel efter middagen, och sen kom Elin på besök och visade bilder ifrån hennes och fars semester. Jag hade nog inte valt att vandra 12 mil i ut och skur med mygg för semester, men jag är inte den naturnjutaren som mina kära två familje medlemmar är<3 Det var iaf jätte fina bilder, och dom hade haft det jätte härligt och åkt helikopter, coolt!

Sen tappade jag upp ett bad på kvällen och fortsatte relaxa där, musik på inre harmon i högtalarna, och ett svagt ljud av baby som bråkade med datorn när han spelade ett sjukt beroendeframkallande spel..haha..

Ren och fin, filmkväll! Repo Men, en ny film med Jude Law som handlade om att folk kunde köpa konstgjorde organ, men om dom inte betalade i tid så kom det nån och återtog dom..Annorlunda men heeeelt klart sevärd!

Natti Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar