söndag 25 juli 2010

Igår blev den en favorit i repsris och vi åkte bort till samma sjö i Kiaby och tog ett dopp, myyys! Jag försökte lägga upp ett filmklipp här på bloggen när jag hoppade snabbt i och sen upp igen (har en viss rädsla för att bli attackerad av fiskar när jag badar i sjöar...!!=) men utan framgång, jag är visst inte så teknisk.. !
Alec tog lite bilder ist<3




Idag var det 6-12 med Mie, trots lite sömn, börjar bli lite svårare att sova en hel natt utan att springa upp och kissa, elr vända på sig elr liknande.. Haha, men va tusan, jag har det fortf lätt jämfört med många andra!
Mie som är min hjälte högg i lite extra medans jag kunde ta det lite lugnare<3
Sen chilldag med killarna när det varit regn och rusk hela dagen! Baby har varit på sin fallskärmskurs och var trött och frusen när han väl var färdig.
Vi åkte inom en runda till Ekströms för att äta pizza med fam Ekström och alla var nog lite trötta, men jag fick lära mig att det finns nyttig pizza i Deget som även är god;) Kul att se Pappi igen, det, var längesedan <3 Nu flyttar mor och far (för sista gången på länge i hope?) tillbaka till kyllingaröd, det ska bli mysigt, det känns liksom mer som hemma!
Söndag kommer bli en repris på Lördag, bara skillnaden att nu är det äntligen 19 grader i sovrummet, så nu ska jag njuta av att sova i svalka!!

Gonatt! //L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar