torsdag 22 juli 2010

Kiaby

Morgonen 6-11 med Mie flög iväg hur snabbt som helst! Jag trivs som fisken i vattnet<3 men när jag kom hem så var jag riktigt trött, det gick ju sådär att sova i en bastu till sovrum! Haha, så det blev en lång powernap för min del medans killarna var ute och fiskade;)
när jag vaknade så var det så varmt, och efter vi ätit så kom baby på en superide;)
så vi tog badkläder på oss och just nu befinner vi oss vid en jätte mysig sjö, 24 grader i vattnet, en lååång brygga ut, mysig gräsmatta som dom spelar fotboll på ( såklart :) en hästhage bredvid med hästar som gnäggar<3 och jag sitter och torkar efter mitt dopp i den ljumma kvälls solen och njuter av att det är svalt, att det är sommar, att jag har så mycket och många i mitt liv som gör mig lycklig!
Jag ska föreslå Carro att vi åker hit på Tisdag, hennes pojkar kommer älska det!!
Lägger upp bilder ikväll när jag kommer hem, kraaaam/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar