onsdag 28 juli 2010

Sista strand dagen på ett tag?

Vid 9 tiden vaknade jag och baby! Känns alltid lika konstigt när killarna har åkt när man är van vid att dom är här<3
Vi bestämde iaf att vi skulle passa på att ta en dag på stranden nu eftersom det ska bli värsta regnet imårn!
Jätteskönt och varmt, vi badade och solade och mööös! Jag hade varit nere och fixat frulle hos tjejerna på Fantasi innan på dagen, så vi åt frukost på stranden.
Men vid 15 tiden så var det dags att bege sig till stan igen, för 15:30 gick bussen för min del mot Degeberga där jag skulle hjälpa till på morsans ställe<3
Mysigt! Till sist så började regna ute, tur för killarna att dom bestämde sig för att spela inomhus! Jazz är kanske inte min grej, men Kattas buffé var superfin!
Spec Andreas surgedspizzor med pesto, svamp, tomat och ruccula..mmmm!

Bussen hem 20:03, och väl hemma så möttes jag av baby som fixade i köket! Middagen var färdig, och det blev nypotatis, gräddfil, gräslök och gott kött!
Sen hade han gjort panna cotta till dessert...mmmm, i love!


Nu sitter jag och känner mig högteknologisk för att jag uppdaterar min iPhone och lägger in ny musik och "städar" lite i den;) Sånt pill som tar en massa tid!
Imårn om det regnar hela dagen så bestämde baby och jag att vi skulle ha "inne-mysar-dag". Och såna gillar jag oxå<3

Sov gott alla fina, kul att ni läser! /L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar