lördag 17 juli 2010

C4-dagarna!

Det var väl ändå dags tyckte vi att bege sig ut en liiiiiiiiten sväng innan dom är slut tyckte vi;) Alecs syster och hennes kille kom hem till oss efter jag kommit hem ifrån företaget. Så vi mös lite ute på balkongen, dom drack nån drink och jag drack Fanta i blinkande glas ;)

En var vi ute och svirade fram och tillbaka, och vi konstaterade att man inte känner lika mycket folk som förut! Haha, men jag sprang ändå på en hel del;)
Jag fick gå i mina flipflops, för jag fick inte ner mina fossingar i sandalerna, men Alec sa att jag var fin ändå<3

Jag och baby köpte bananasplit och kaffe på stora torg, och sen efter det så avslutade jag med en langos...haha, man måste ju passa på när det finns!


Sen gick vi och satte oss på Zekes där Helena också dök upp som ett trevligt inslag=)

Men man är ju inte 20 längre, så när klockan slog 01:30 så gick vi hemåt<3
På RC så kom det aen massa poliser springandes och hästpolis oxå....undrar vad som hänt!
Nu ska vi kolla på film<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar