lördag 3 juli 2010

Underbara dag!

Den började först med att jag vaknade 04:20 och inte kunde sova.. Men det gjorde inget, jag hade en 6-12:a som väntade mig! Och det var slitsamt, vi hade och göra om man säger så, och det märks att det inte är samma krut i kroppen som det brukar.
Men hursom slog klockan 12 efter många om och men, och då var det jag som hoppade i bikini, och baby kom och hämtade mig så drog vi till stranden!
Det var så skönt, vattnet blev lagom varmt, och det var nice att plaska lite i vattnet och svalka sig, varvart med att däsa i solen, jag älskar sommaren!
Baby hade gjort kaffe så det blev fika oxå såklart;) Jag höll på att somna ett par gånger, men när klockan var 16:30 så skulle vi vidare.
Vi hade med oss ombyte så snabbt sved vi om och körde vidare ner i hamnen i Åhus.
Då var det min tur att för en gång skull skämma bort baby<3
Vi åt på Handelsbaren, tur vi fick en plats i skuggan för det var varmt! Oxfile låg det på tallriken och vi högg in. Servitrisen passade på att spilla på mig, vilket i och för sig inte gjorde så mycket när det var så varmt;)Mysigt!
Och ist för att ta båten över så promenerade vi bort till bron, kollade på alla vräkiga hus och vitklädda Åhusbor.. why? =)

När vi var tillbaka i bilen mot K-stad så svängde baby in på en fick och sa att han hade glömt ngt och hoppade ut... När han kom in i bilen igen så hade han trollat fram en present till mig..!! Va, när köpte du deeeen! Jag blev så paff såklart, inslagen och fin till Lelle! =)
Jag kunde inte hålla mig och öppnade direkt. Jag fattar inte hur han gör det.. Morgonrocken i svalt tyg som är typ som en sommar morgonrock, som jag har gått och suktat efter, det har han tydligen uppmärksammat och gått och köpt den i smyg till mig!
Underbart härligt med sådana gester tycker jag, that's amoure! ;)
Så ja, detta har varit en sån dag som man minns som gör dig varm på vintern när du drömmer om ljusare tider. Tack för idag baby, tack för att du är min!





1 kommentar:

  1. Jag vill se en bild på morgonrocken=)

    SvaraRadera