lördag 17 juli 2010

Regn....I LOVE!

Det var så varmt när jag vaknade!! Haha, det känns som att man bara klagar på det nu, men hade man bara haft NÅGONSTANS att gömma sig ifrån värmen så hade det varit helt OKEJ. Typ en AC i sovrummet, så att man kunde slappna av nån gång, men there is nowere to hide! Och det är lite svårt att hålla humöret på topp då!
Men iaf så hämtade baby bilen och sen så plockade vi upp Cicci och Oliver och körde till Åhus för lite sightseeing och glass! Myyyyys!

Cicci var flitig med sin kamera nu när dom var i hennes hemmatrakter <3

Ottos glass, gottis! Slår inte fantasis gelato, men helt klart en 2:a plats!

Syskonkärlek <3

Sen fick grabbarna för sig att dom skulle bada! Haha, och hade jag inte varit gravid så hade jag oxå slängt mig ut för bryggan!!


Och när vi gick där på bryggan och det regnade och blåste så upplevde jag en saknad känsla som var helt underbar..jag frööööööös och fick gåshud! Haha, och det kändes skönt att komma tillbaka till "varma" bilden=)

Väl hemma så däckade jag och tog en lååååång powernap;)
När jag vaknade så var det jag och baby som promenerade bort till Stora Torg och käkade grillbuffé på Kristianstad Steakhouse! Ät så mycket du vill för 199 kr! Sound like a good deal to me! Och det var gott kött;)

Gulle!! (baby tycker inte om när jag fotograferar honom hela tiden... men det får han stå ut med! <3 En sväng på stan, konstatera att unga tjejer klär sig alldeles för vulgo... Inte en chans att vår dotter kommer att få se ut på det där viset ! Basta;)

Nu är det filmkväll som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar