måndag 5 juli 2010

Ny vecka igen

..och det känns som att helgen bara fortsätter;)
Nu är det riktigt varmt och kvalmigt inne i lägenheten dock, ni vet, det är svårt att sova, man är lite tung i huvudet, och helst skulle man bara vilja sitta lite vid en AC och koppla av en stund. Jag undrar hur människor som bor i varma länder är, är dom lugna och kvalmiga? Jag har nästan uppfattningen att dom är precis tvärtom, pratar snabbt som tusan och hittar på en massa jävlamög=) Så min teori stämmer inte alls!
Jaja, hursom.. Nu är jag iaf uppe och baby har precis kört till havet <3
Hans första "riktiga" semesterdag och jag unnar honom allt! Själv är det 13-19 som gäller för mig så att jag håller mig hemma.

Har faktiskt lite småont i hela kroppen, så jag funderar på att lägga mig ner och chilla lite till innan det är dags att gå. Alla ni andra strandraggare; ha en underbar dag i solen<3

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar