onsdag 21 juli 2010

Igår blev det stranden! Direkt när vi plockat upp killarna som kom med tåget kl 12 så var det dags för playan! nu var det ju nästan "längesedan", en vecka sen sist!
Det var superskönt, lagom varmt, skönt i vattnet, och jag somnade i solstolen...haha..
Och att avsluta stranden med Ottos glas är inte heller fel <3



Sen tog jag en powernap medans de baby och killarna stack till idrottsplatsen och spelade fotboll<3 När dom sen kom hem så hade dom Cicci med sig, så blev det middag och film! Märklig film...tror inte jag rekommenderar den.. "Winged Creatures"

Idag var det favoritstället 13-19 för min del, med en ny tjej som det funkade jätte bra med, i love stjärnskott!
Hemma vid 7, snabbdusch, sen till Sjöbeck där det vankades nybakad jordgubbspaj (jättegod), tillverkad av henne och hennes lillebror!
Vi skulle kolla på film, men det blev mest tjejsnack, och babysnack på slutet, haha=)


Middag by baby när jag kom hem<3 Och nu ska jag hoppa i sängen, uppe med tuppen imårn är det tänkt!
Gonattz/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar