fredag 9 juli 2010

Killarna!

Idag så kommer killarna! Det ska bli så mysigt<3 Har känt att jag varit på väg ner i en liten svacka utan att veta varför. Men nu så vänder det när vi har en massa annat att göra! Så om en timme så ska vi köra och hämta dom, sen ner till stranden, och ikväll ska baby springa startskottet, och vi heja! Det ska bli skoj<3
Inte för att man MÅSTE hitta på saker alltid annars blir man depp. Men ibland kan det hjälpa att bara ha en massa annat att göra så fixar humöret sig själv!

Längtar efter att tiden ska gå nu, säkert många mammor som känner igen sig i mig. Man vill bara att det ska vara dags snart. Är kanske inte riktigt redo, mentalt, men va fasen, det ger sig nog. Drömde inatt att jag var på fest hos Carro, och när jag skulle åka hem dagen efter så sa hon "glöm inte Saga som du lagt i soffan". En pytteliten bäbis!
Jag har drömt återkommande att jag glömmer bort henne....!!
Men det är väl bara graviditetshjärnspöken får jag hoppas..haha..

Ha en underbar dag!
Krams /L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar