söndag 11 juli 2010

Fullspäckad dag!

Herregud vad vi har hunnit med saker idag! Baby väckte mig med kaffe och framdukad frukost vid 10 <3 Efter vi var mätta så hoppade vi in i bilen och begav oss till Degeberga där det var dags för marknad. Skippar Kivik detta året, det är ju mest samma skit ändå!
Vi parkerade hos Jokke och sparade in 40 kr (!!!) Och jag hittade det enda som jag köper på marknad, 15 par strumpor för 100 kr;) (för att bara 5 minuter senare gå förbi ett stånd som sålde 17 par för 100kr.....)
Det var så jäkla varmt så vi gick inte genom hela utan vi knallade bort till bilen för lite AC ist!
Vidare gick färden till Lennart & Johanna på surprisebesök! Johanna bjöd på hemmagjord flädersaft (JÄTTEGOD!!) och vi fick sitta och chilla lite i skuggan och återhämta oss ifrån marknadens hetta.
Vidare bort till stenbrottet i Lökaröd där baby och killarna badade, trots att Hampe blev uppskrämd av historier om att det skulle finnas kräftor där. Svalkande och skönt är uppskattat när det är tropisk värme i Swe!
Vidare ännu en gång emot Åhus för att hoppa i Östersjön och sola lite på playan!
Och när hungern satt in så promenixade vi bort till Kantarellen där Alec bjöd oss alla på pizza. Sjukt god pizza!! Den var verkligen gjord med kärlek (om man kan säga så?) och jag var mer än nöjd<3
Men nu var vi trötta och körde begav oss hemåt!
Väl hemma så drog mina kära bort till idrottsplatsen och spelade fotboll (hur orkar dom?) Och jag gick bort till Mie där det vankades fest <3
Efter lite hang med partykompisar så gick jag hem igen när lägenheten blev för lite (elr det hade kommit för mycket folk=) Då var det movie tajm hemma!

Så nu sitter jag vid datorn och är lite småtrött, men det är svårt att tänka sig att man ska kunna somna när det är 28 grader i sovrummet.. Vi har lagt sängkläderna i frysen, så jag ska nog gå och plocka upp dom och hoppa ner i sängen, för imårn är det en ny dag <3
Hoppas att ni njuter av sommaren!

(Lägger upp lite bilder imårn=)

1 kommentar:

  1. Stenbrottet låter skönt..saknar det!! Nu drar vi till norrland!! Kramar!!

    SvaraRadera