onsdag 7 juli 2010

Underbara morgon, jag älskar att vakna bredvid min fina kille. Det låter kanske lite gullegulligt tuttinuttit, men vad, stäm mig! Så är det, jag älskar att han är hemma och att vakna samtidigt, dricka kaffe, bestämma vad man ska göra under dagen och så.
Och precis så gick min morgon till<3

Sen var det dags för 13-19, och det var såklart härligt att få röra lite på benen lite;)
Sista timmen så kom baby, pappi och Elin och hälsade på<3 <3 Elin och Far skulle planera inför deras fjälltrip som bär iväg på Söndag kväll. Baby stannade och hjälpte mig på slutet, det uppskattades till 100% av Lelle som var lite trött i musklerna och svettig.

Sen bar cykeln av till Max där det skulle inhandlas mat. Jag är inte bra på att cykla, jävla cykel, och Max mat är inte god, jävla Max. (Sedär, jag är inte enbart kvittrande positiv, haha=)

En tanke att ta med dig:

Din familj är det finaste du har, men inte underhållsfritt. Glöm aldrig att vårda dina relationer, för alla måste få veta vad dom betyder och har för plats i ditt liv.
Familjen är den som kommer följa dig genom livet och alltid finnas där, stötta, trösta, skratta och hjälpa, det är en gåva man ska vara tacksam för<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar