tisdag 6 juli 2010



Idag så var det dags att gå ner till Riksens Ständer och träffa en dokter;) Det roligaste med det är att man får höra hjärtljuden, myys! Det slog 135 slag/minut<3
Sen blodvärdet vill tydligen inte bli mer än 107, men det gör la inget, dom skulle kolla upp om jag kunde få en spruta. (Jag ser då en bild framför mig där jag får en spruta med flytande järn och sen blir typ Ironman..?)
Jag gick sen in på Fantasi och fick äran att bli Emmas sista kund innan hon går på semester, have fun in the states<3 Och tack Lina för att du ställde upp idag!
Baby meckade på cyllen nere i källaren, så jag gick upp och kokte kaffe, bredde frallor och plockade ner det till honom<3 Sen blev det "sen frulle" på gården;)



Baby fortsatte och fixa cyllarna, och jag gick upp och fortsatte måla sängen och slängde på lite rock i högtalarna. En väldigt kreativ morgon måste jag säga, och nu är sängen snart färdig..!
En sväng på stan nu, sen ikväll är det Eclipse som gäller!!

Ha en underbar dag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar