söndag 4 juli 2010

Söndag!

6-12 gick mycket snabbare idag än igår konstaterade jag och Elin;) När jag gick vid 5:50 imårse så satt baby fortf uppe och kollade på UFC, haha = semester!
En trevlig förmiddag som flöt på huuuur bra som helst (förutom vissa störningsmoment, elr hur Elin..grrr;)
Jag var hemma vid 12 iaf och då packade jag och baby strandväskan och körde!
Så jag somnade till lite i solstolen med lurarna i och varvade det med ett par dopp i haaavet! Börjar få lite färg nu på framsidan.. Men hur tusan ska jag sola ryggen och baksidan av benen, kan ju inte ligga på mage direkt..haha, förslag? Jag får stå upp tills jag kommit på ngt bättre;)

Solen gick i moln och det blev lite kyligt så vi körde hem, tog en skön powernap och käkade sen middag och kollade på Amazing Race!
En runda till Maxi, och nu hemma igen! Funderar på en film... Fantasiflickor är och kollar på Eclipse ikväll!! Är så avundsjuk! Men vi ska se den nästa vecka, can't wait!!

1 kommentar:

  1. Eller hur..han kan verkligen förstöra en hel morgon=)

    SvaraRadera