tisdag 27 juli 2010

Tjoho!

Morgonen började med en sväng till Fantasi för att Johan skulle fixa några papper till mig, check! Köpa frulle, check! Följa med Elin och kolla på ett par skor, check (skitsnygga by the way)! Och sen hem för att möta upp baby som varit hos frisören<3

Fulle på balkongen med Kill Bill soundtrack i bakgrunden (dööööbra!) återkommer med en länk till en väldigt bra låt!
Kylskåpet pajja, jag fick en räkning som jag INTE var skyldig att betala, försäkringskassans kundtjänst ber mig ringa tillbaka för dom har lång väntetid...TYPISKT!
Så nu har jag ringt hyresvärden, svarar inte... Räkningen makulerades, jippi!
Och nu ska jag cylla bort till sjukhuset och lämna lite prover till min magdoktor, blod och sånt...mjäää!

Sen kommer Carro och hennes underbara kidz och plockar upp mig, så ska vi åka och bada och myyyysa! <3 <3 Hörs ikväll/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar