fredag 21 januari 2011

Fredag!

Jag vaknade med ännu värre träningsvärk idag än igår! I onsdags så var Elin här och passade Saga och jag och Alec hade date på Friskis;)
Vi testade på skivstång/kondition passet på 75 minuter. Och herregud! Musklerna var helt ömma efteråt och man drog verkligen ut all kraft som fanns för att efteråt vara helt mör. Gött i och för sig, Alec sprang till och med 2 km på löpbandet efteråt för att han var så uppe i varv. Men det tråkiga med detta är att vi båda är så ömma i hela kroppen så att ingen av oss kan sticka till gymmet och springa ens! Grrrr... jag är ju bara uppe i två pass denna veckan och jag har sagt MINST tre i veckan. Så det får bli på Söndag.
Det var iaf mysig att vara tillsammans på egen hand lite såklart<3 Men vi saknade Lillan sen när vi var på väg hem;) Men det hade gått så bra här hemma med moster Elin!

Idag så vaknade jag och Lillan vid 10 och käkade frulle, hon spottade lite i sin gröt och busade mest.. Haha, men men... Vi satte oss i bilen och körde till Maxi och handlade. Lika bra för jag kan inte bära hem all mjölk. Pojkarna Golstrand (inkl. Alec ) är tokiga i mjölk och jag köpte typ 5*1,5 Liter för denna helgen.. Jodå, ni hörde rätt!
Jag fick messa Petra och fråga vart man hittade kundvagnarna med babysits, haha.. Men vi hittade den (tack Petra=) och Saga trivdes!




Väl hemma så somnade Saga och jag hade en mys stund för mig själv. Gjorde ett litet mellanmål och en kopp kaffe och satte på ett sprillandes nytt avsnitt av Greys!!



Det var hur skönt som helst att bara chilla lite på egen hand en stund<3

Nu håller jag på att steka pannkakor till kvällsgottis (inte för min del dock...;). Och jisses vilken tid det tar! Smeten tar ju aldrig slut! Haha...Men bara det är klart till Let's dance!
Sen är det chill i soffan med STORA familjen<3
Imårn bär det av mot Hörby där vi ska bada på det nya badhuset!

1 kommentar:

  1. Åh Saga är så söööt!! Hoppas ni får en super helg! Lycka till med badet. Spännande :) kramar <3

    SvaraRadera