söndag 16 januari 2011

Iphone blogg

Jodå, det får bli blogg ifrån mobilen! Dvs inga bilder men det ska väl nog gå ändå;)
Tack för i Fredags Carro! Hon hade gjort en sjukt god paj med jätte fin sallad till som vi mumsade på medans Björn sov i soffan;) han hade kört snö hela natten och slocknade där. Han vaknade till Let's dance och kaffe, men det var ingen som kollade på Let's dance för det var fullt upp med snack, barnbus och stoj;) men en trevlig kväll blev det och vi drog hem till stan igen vid 11 tiden<3
Och jag och baby har lite planer och projekt som vi håller oss sysselsatta med som har gjort att det inte blivit så mycket tid över till bloggen. Jag återkommer medmvåra planer senare, lite hemlisar måste man ju få ha;)
Just nu sitter jag på gymet och väntar på baby som springer på löpbandet, när han är klar är det min tur. Saga sitter och sover här bredvid mig i sin bilstol<3
Vi kom överens när vi skaffade barn att det aldrig skulle bli ett hinder utan att vi skulle fortsätta göra sånt som vi vill och tycker om, så detta känns som en bra lösning!
När vi är klara här så bjuder morsan på middag och vi ska hänga lite med dom och shit chatta litta;)
Vad har ni gjort i helgen?!

2 kommentarer: