tisdag 18 januari 2011

Fuego

Först BVC idag där Saga charmade och skojjade som vanligt <3 Lillan är 7,2 kg stor nu och växer på som hon ska, dutti bäbbi!=)
In en sväng på Fantasi och säga hej till Elin och Sara, och sen hem igen. Det blev en powernap på soffan då natten inte gav allt för många timmars sömn... ;)
När baby kom hem så drack vi lite kaffe och tragga lite innan han stack till friskis. Då lagade jag köttfärsås som jag själv åt med grönsallad, hur gott som helst! Saknade ingen pasta där faktiskt.
När baby kom hem så bytte vi typ av varann och då var det jag som stack till friskis med syrran. Vi skulle på fuego som är F&S nya grej, typ som Zumba kan man säga.




Och shit vad jag gillade det! Det kändes i alla musklerna i hela kroppen och musiken var bra, och det är liksom ett lyckorus att dansa tyckte jag. Kul att få användning av salsa kunskaperna efter alla Elins och mina nybörjar kurser (tror vi har gått typ 4 nybörjarkurser i salsa=)

Så jag förväntar mig lite träningsverk imårn, spec i ryggen. Och jag och baby har bokat in oss på ett skivstång/konditions pass, men det ska nog gå! Det är ju andra muskler då ju;) Nej, när endorfinerna flödar så mår man bra!
Nu varvar jag ner framför datorn, känner mig lite små hungrig dock, vad kan jag tänkas koka ihop såhär sent?

2 kommentarer:

  1. Duktig du är! Och vad kul att det funkar för dig med lite LCHF! Jag tyckte/er det är toppen:) Kör på! Kram

    SvaraRadera
  2. Ser ju riktigt härligt ut med den där rörelsedansen.
    /Carina

    SvaraRadera