torsdag 6 januari 2011

Skönt!

Nu är baby ledig och jag njuter av att ha honom hemma<3 Det är så skönt att vakna tillsammans, det tröttnar jag nog aldrig på, morgonkaffet i sängen!
Ägg och bacon till frulle, känner mig duktig som inte fuskar utan kör på bra med min "diet", jisses tänk att jag går på diet.. Haha, jaja, allt som hjälper till är bra! Och gott är det!




Gårdagens middag, grillad kyckling med paprika broccoli mos och bea! Man blir mätt och får sån energi! Sitter här och är svettig efter ett pass på gymmet med syrran! Jag når mina små del mål med löpningen och det känns bra att jag har liiiite flås kvar!
Nu när jag kom hem så låg baby och Saga och småmös/sov på soffan, mina hjärtan, dom är så fina ihop<3 Jag ska hoppa in i duschen innan jag kryper ner till dom.
Sen är det filmkväll hos Sjöbeck ikväll, och då vet jag en liten bebbe som kommer bli överöst med uppmärksamhet!

1 kommentar:

  1. Aa du är så duktig Linnéa =)
    Hade varit jätte kul att träffa dig och Saga.
    Nästa vecka har jag inte så mycket planerat så kanske hade passat fröknarna någon dag?

    SvaraRadera