torsdag 27 januari 2011

Nya lägenheten!

Dagen började med att Tania kom hit och hälsade på<3 Lite tragg och kaffe gjorde morgonen till en ännu mysigare morgon! Vi fick höra lite om hur det är att jobba på Eniro, och det låter ju spännande, men jag hade nog inte klarat av att sitta ner hela dagen på ett pass. Det kan nog vara lika jobbigt som att springa rundor fram och tillbaka?!
Jag ser fram emot att hälsa på henne och Robert i deras mysiga hus som dom bor i!

Sen gick jag och Saga och mötte upp Elin och gick bort för att kolla på Mie och Filips nya lägenhet, och den var skitcool! Det är inte ofta som ABK har orginella och speciella lägenheter, men denna var verkligen really something! Vi ser fram emot inflyttningsfesten;)





Nu ligger jag och Saga på ett täcke på golvet och myser framför tvn<3 Mor skulle egentligen komma in och passa så att jag kunde träna, men hon var fortf lite sjuk, så det var lika bra att ställa in, vill ju inte smitta lillan!Så vi gör lite armhävningar på golvet ist;)


Nu är det snart helg! Elr det känns så iaf, baby är ledig imårn så då känns det som att det blir en lite extra lång helg!! Det ska bli så mysigt att ha honom hemma<3
Vad ska ni göra tro?

1 kommentar:

  1. Men var ligger denna lägenheten? Jag prenummererar ju.. den har jag inte sett..

    SvaraRadera