tisdag 25 januari 2011

Träning idag!

Jodå, idag så hanns det med! När baby stuckit till jobbet så chillade jag först lite hemma, kollade på Greys (lika bra som vanligt!!)
Och sen när Elin slutat ifrån jobbet så kom hon hit och så bytte jag om till träningskläder, och Saga åkte ner i vagnen på en prommis med moster<3
Jag stack till f&s och sprang 3 km och gymmade 30 min efter det. Kändes gott att bli svettig, men jag är fortf lite öm i knäet när jag springer, tips?
Jag vet liksom inte om det är "ajaj-vila det" eller, "ajaj-träna det mer men försiktigt"?
Jaja, det lär jag väl fundera ut!

Hem igen och duschade och när Elin och Saga kom tillbaka så körde vi till Kyllingaröd där far stod vid spisen och hade fixat middag<3
Mysigt!
Han hade såklart saknat Saga som om dom inte setts på hur länge som helst;)
Så han drog in en madrass i köket och la sig på den för att leka med den lilla<3


Mor fick vila för att hon var sjuk! Krya på dig Mammi<3 <3

Nu är vi hemma igen och baby har kommit hem;) Och lillan sover i sin säng, mätt på kvällsgröten;)
Och jag ska borsta tänderna och sen krypa ner i sängen!
Gonatt<3

1 kommentar: