tisdag 25 januari 2011

Kärlek

Alltså, det är så roligt nu att Saga sitter med vid bordet och äter med oss!
Det är helt obeskrivligt att ha barn, det är nog en sån känsla man inte riktigt kan förstå förrän man har barn. Typ som när man blir kär!
Jag är så extremt lycklig över vår lilla tös, spendera dagarna med henne, se henne utvecklas och så. Det skänker så mycket glädje när man ser hennes nyfikna ögon undersöka världen.
Eller om jag och Alec ligger i sängen och tittar på henne när hon sover. Hon ger livet så mycket större mening, och jag skulle inte, aldrig, ens för en sekund vilja ha det på något annat vis!

idag har vi varit en sväng på stan för att kolla efter lite fina kläder till dopet, men det finns typ bara samma kläder i alla affärer! Tips?
Nu är det kaffe och chill hemma<3

1 kommentar:

  1. Hon ser ju så nöjd ut, lilla stumpan! :)
    Jag har för mig att ni inte är så mycket för rysch pysch o rosa kläder, så mitt förslag är helt enkelt oiidesign.se På den sidan finns det verkligen häftiga grejer. Jag köpte en tröja och byxa till Nils där med tatueringar. Lycka till! Kram Carina

    SvaraRadera