söndag 30 januari 2011

Sova...nja... !

Haha, även om min nya kudde var superskön så fick vi inte sova spec mycket;)
Men vi får skylla oss själva lite. Saga däckade gott i min famn vid 22 och sen sov hon i sin säng, och jag och Alec satt vid datorn lite, plockade och grejade, och sen satte vi på en film.
"I spit on your grave" skitläskig och bra, inte alls så B som jag trodde! Men hursom, sen när klockan var typ 03 och vi tänkte att vi skulle sova, då passade lillan på att vakna<3

Men men, kaffe i sängen väckte igång familjen Golstrand! Tur att Alec föreslog promenad i solskenet, för jag var nära på att vänta ut lillans "naptime" och själv sova då.
Vi kom ut i solen och det var jätte skönt! Jag blev genast piggare och fick ny energi!


Nu längtar man verkligen efter våren! Tänk vad skönt att slippa dra på sig massa lager med kläder hela tiden!
Väl hemma så var det babys tur att sticka till friskis och springa. Elin messade mig och hon hade visst tappat rösten, så imårn är det jag som rycker in för henne på Fantasi, kul!


2 kommentarer:

  1. Jag beundrar dig som orkar när du inte får någon sömn! <3

    SvaraRadera
  2. Kul att se dig på jobbet idag :) Jag längtar med till våren!!! Kram

    SvaraRadera