lördag 8 januari 2011

Stora familjen!

Igår började vi kvällen med Tacos, och det var så längesedan fy vad gott det är!! Sen spelade vi lite PS3 move och lekte med bebbe! Sen var det dags för Let's dance!Och det var faktiskt ett roligt startfält med dansare. Jag hejar på Bagge och Ranelid, det ska bli kul att se vilka som kan bli bra, men Andreas W är nog lovande med jag gillar faktiskt inte hans humor riktigt.
Efter det så var det dags för PS3 move frisbee (stavning?) turnering! 18 hål typ som golf och efter att det blev 4 st sudden death mellan mig och Alec som låg lika så vann jag, Jippi!! Det var riktigt skoj!
 Idag var det familjemys på hög nivå<3 Killarna kom vid 14 och då blev lillasyster jätteglad och ompysslad! Dom passade henne medans jag sprang några ärende på stan och Alec var på Friskis.  Vi började vi dagen med fantasi frallor (ägg och bacon för min del;)
Och sen väckte vi Lillan som sov så gott i vår säng<3
nu sitter vi i C-hallen i idrottsplatsen och killarna och baby spelar fotboll, jag är publik;)
Vi inväntar att pingishallen ska bli ledig och då är det ping pong som gäller! Det är så kul när vi är alla, då är det verkligen fullt ös!
Och kul att kolla på dom när dom spelar fotboll, dom är så duktiga allihopa!
När vi först skulle gå in i B-hallen som Alec brukar spela i så var där fullt med stolar, uppbyggd cafeteria och fullt med folk. Vi bara typ "vad händer här?" Dom svarade att "här ska vara pressrummet inför handbolls VM. Haha, ojdå, glömde visst bort detta stora event som ska ske i K-stad! Tur att Alec kände vaktmästaren så att han kunde öppna för oss i en annan hall;)
Nej, nu är det dags för pingis!
(skyller eventuella stavfel på att jag bloggar ifrån min iPhone:)

2 kommentarer:

  1. Jag hejar med på Bagge! :)
    Och på Weise, jag gillar honom skarpt. Lite väl kaxig kanske, men men....
    PUSS!

    SvaraRadera
  2. Weise ramlade ju ner några pinnhål.. alldeles för kaxig..
    Kul med Bagge, the dark horse..

    SvaraRadera