fredag 17 december 2010

Besök!

Jomenvisst är man poppis=)
Igår så kom "mormor" och hälsa på! Hon hade med sig kaka och macka! Vi satt här och traggade skit i ett par timmar och hade hur mysigt som helst!
Sen när mor körde mot Degeberga igen så var det jag och bäbis som tog en powernap tillsammans, skönt! Men när vi väl vaknade igen så skulle det bakas! Pappa älskar äppelkaka och vi älskar pappa, so äppelkaka it is!=)




Imårse när vi haft morgonkaffe mys så ringer Pappi för att meddela att han är i stan! En sväng på stan och lite ärende låter som ngt som jag behöver! Så vi klädde på lillan och baby stack till jobbet för han fick övertid idag. Jag och Saga mötte upp "morfar"!
Far fyndade julklappar och jag handlade på Domus och apoteket! Och jisses vad det snöade, vi begick genast hem och drack kaffe på Vasagatan så fort vi var färdiga=) Och lite äppelkaka slank visst oxå ner... ;)



Jag gissar att det inte bara är jag, utan det lilla barnbarnet som är populärt;) Haha! Men det blev kaffe mys med Pappi idag iaf! Och han hann inte mer än gå hem förrän det var moster Elins tur att komma på besök! Hon hade pizza och cola och skvaller med sig, kuuuuul! Jag kunde parera lite tvättstuga eftersom jag har haft besök i princip hela dagen, niiiice! Skönt att syrran är hemma igen så att allt är som vanligt igen, haha=)
Men nu längtar vi faktiskt efter pappa/älskling.. Han skulle ju egentligen varit ledig idag, så nu känns det som att han varit borta EXTRA länge.. Snart kommer han inom dörren, och då ska han få en stooooor kram och sen är det vi som håller helg, och den ska börja med.... En trip till Carro!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar