tisdag 14 december 2010

Saga är min homegirl!

 
Igår så passade jag och Saga på att ta vår första trip med bilen alldeles själva! Det var jätte kul, och turen gick mot challan där Melle väntade med kaffe och soppa å bröd=) Massa kel och mys och snackis<3 Kul att bara kunna åka dit och hälsa på! Saga var på lekhumör (som vanligt;) och busade med Melle! Men efter ett par timmar så var hon helt utslagen och somnade i mammas famn. Haha=)
Då packade jag in henne i bilen igen, körde hem och vips så var vi hemma i lägenheten igen. Jag gillar att ha bil;)

Baby kom hem med lussekatt till mig när han slutat jobba och så kollade vi lite på tv. Och sista avsnittet på Dexter! Tänk att nu är det slut. Jag hoppas verkligen att det kommer en ny säsong för jag älskar den serien!! 
Idag så ringde Alecs chef vid 10 tiden och ville att han skulle komma och jobba tidigare, dvs att han kommer hem tidigare =) Men vi missade ju morgon mys tillsammans=( Så det blev morgonmys med bara mamma och Saga, men det är inte fy skam det heller!



Min bästaste lek kamrat som jag älskar att vara med!! Men nu så har hon somnat en stund..Så nu så sitter jag och bölar till extreme home makeover... Haha, jag vet, jag är blödig!

3 kommentarer:

  1. Härliga hemma-mamma liv!
    ...o hon är ju bedårande! Ser fram emot att se henne snart, men nu är vi förkylda så det får vänta ett tag igen...
    Kram från Moster M

    SvaraRadera
  2. vad söt hon är, din lilla saga! på sista bilden ser det ut som hon räcker finger he he

    SvaraRadera
  3. oj va lik pappa hon börjar bli :)

    //Jonna

    SvaraRadera