onsdag 15 december 2010

BVC

Jahupp, efter kaffe och morgonmys så skulle jag och Saga bege oss till BVC där det skulle undersökas och sånt!
Och idag är hon ju exakt precis 3 månader det lilla yrvädret<3 Och hon vägde 6380 gram och 61,5 cm lång=) Sen var det ju dags för vaccination, ojoj, jag var nog mest nervös. Men det gick hur bra som helst. Hon fick sitta i mitt knä, och så klämde jag hennes ena ben mellan mina, och så stack sköterskan henne i låret. Vips, där fattade hon nog inte riktigt vad som hände.
Nästa ben, och tydligen så skulle denna svida mer än den första, och då började lillan gråta. Buhu, stackars lillfis, men men, lite kramas med mamma så var hon glad igen!




Sen gick vi en sväng så hon fick sova lite i vagnen. Jag väntar på ett paket, så jag inväntade min sms avisering, men icke. Tusan! Har beställt silver shampo som ska komma nu vilken dag som helst. Sjukt jobbigt att ha gult hår. Måste ringa Lotte och beställa tid hos henne, se om hon kan fixa mitt yrväder... ;)

Känns som att mitt hår ser ut typ såhär....



And that is not in a good way! Jaja, nog om det, det är ju vinter så jag gömmer mig i mössa!
Nu så ska jag gå och plocka upp min bäbis som legat och lekt i sitt gym medans jag druckit varm choklad och läst sån bäbis tidning. Nu har jag lärt mig hur man gör framstupasidoläge;)

2 kommentarer: