lördag 11 december 2010

Helg!

Världens mysigaste kväll hos Sjöbeck igår<3 Hon hade bakat lussekatter, ställt fram julgodis och bjöd på julmust! Och jag hade ju Saga med mig och hon var så poppis så. Johanna agerade "barnvakt" ;)








Packade hem och spenderade resten av kvällen med boysen hemma;)
Och idag så var det dags för big surprise för killarna! Presenten som vi köpte till vår själva på vår årsdag var nämligen....
Denna bilen!! Visst är den as-fet!! Jag äger ihop med baby en alldeles sprillandes ny Hyundai ix35!
Så jäkla skönt att ha en bil nu, inte längre kanske värsta projektet att sticka och handla, och jag kan hälsa på Carro utan att åka buss och krångla! Men framför allt, det viktigaste av allt, så får vi plats alla i samma bil hela familjen<3
Och tokiga grabbarna Golstrand längtade efter sommaren redan och bestämde sig för att ta ett dopp i havet... jag och Saga gjorde rätt i att stanna på land!
Väl hemma så var det dags att fortsätta med vår 15-kamp som vi håller på med fram till jul.
Och denna helgen så är det:
Poker turnering, Air hockey, Schack, Gissa makaroner, Hålla-en-pingis-boll-studsande.
Och SJUUUUUKT störigt, baby hällde upp makaroner i ett glas, så skulle vi alla gissa hur många det var. Och då tänkte jag direkt 327, för det är regnr. på vår nya bil! Så jag gissade på det. Men så sa vi alla högt, och Adam utgick ifrån vad vi gissade, så det var ju fusk! Så ny taktik. Alec tog ett nytt mindre glas, så fick alla skriva ner sina gissningar. Denna gången skrev jag 268.
När vi väl räknade dom för att utse vinnare, SÅ VAR DÄR 328 ST! Jag menar det är ju helt sjukt!
Jaja, jag är inte nån dålig förlorare...host host... Jag kom 3:a i Airhockey turnering. Och nu är det dags för pingis!

Ikväll så har Elin födelsedags fest, men jag satsar på hennes släkt kalas imårn ist när det är Dagen! Och far fyller ju oxå år=) Det ska bli mysigt tycker jag!
Nu så måste jag återgå till vår tävling, hoppas ni har en mysig kväll!
Powernap med bäbis är det bästa som finns!

1 kommentar:

  1. WOW en ny bil!!! Fan vad fin den är! Ingen dålig årspresent!!! :)
    Den klär dig!
    Du kan köra ut så ofta du vill och vi kan! PUSS

    SvaraRadera