fredag 3 december 2010

Underbar början på dagen!

För det första så vaknade jag typ 7:30 av att Alec satt vid datorn, han hade inte kunnat somna och var därför fortf vaken! Jaix;) Haha, men jag var inte så morgonpigg...!!
Han busade lite med Saga som vaknade till, och så var vi vakna i typ 45 minuter, sen slocknade jag och Lillan igen, skönt.
Baby skulle klippa sig vid 10, så det blev ingen sömn för honom inte! Vid typ 10:45 så vaknar jag och märker att dörren till sovrummet är stängt. Och baby stänger bara den när han inte vill att jag ska vakna.. Mohahaha, och min finaste älskling hade överraskning på G i köket! Mysig frukost tillsammans med nybakade scones<3 I love you my darling!
Sen blev det e.m chill och när baby drog till F&S och skulle springa så sov jag middag med lillan, man får ju passa på när hon sover! Mohaahaahaha! Jag längtar oxå tills jag ska lösa mitt kort, tänkte göra det efter nyår, då är det jag som ska back in shape;)
Sen vid 16 så gjorde vi oss i ordning och begav oss upp för att shoppa lite, lite julklappar och smått och gott..
Baby tar vagnen i rulltrappan för det vågar inte jag! BASTA;)


Haha, min fina tönt som gärna spexar;)
Inom Domus för att köpa lite efterätt till ikväll, gottis! Och nu så är middagen uppäten och vi inväntar idol. Kanske jag mer större spänning för jag är nog snäppet mer intresserad än baby;)
Alla ska ju få en "glänsa-låt" och en "utmaning.
Jay ska sjunga "Enter Sandman" som glänsa, och "In the ghetto" som utmaning. Eh, hallå! Är in the ghetto verkligen en utmaning för Jay?? Dom gör alltid samma sak varje år... Man märker ju vilka juryn håller på. Minnah kan nog verkligen glänsa på sin Total Eclipse of the heart, men hennes utmaning "When love takes over"! DET är ju verkligen en utmaning..
Jaja, nu ska jag inte vara sån, det blir säkert bra;)
Nu ska jag hoppa ner i soffan hos mina stjärnor *

1 kommentar:

  1. Myys. Vi missade ju Idol i kväll.. Kan du ge en liten recension? Hur blev det med favvisar o utmaningar?
    Kraam

    SvaraRadera