måndag 27 december 2010

Jul

Julmaten intages!

Världens bästa julklapp<3
Här är det PS3 på hög nivå;)

Tomtenissan!

Vi började med att först köra en sväng till Alecs syster i Sönnarslöv och byta klappar till barnen, kaffe och pepparkakor i magen och sen bar det iväg vidare.
Julen firades hemma hos mor och far i Kyllingaröd! Efter lite olyckor på grund av vädret så fann vi till slut ett underbart julbord fixat av mor<3 Mitt års enda julbord! Och revbenspjällen som hon gjort var helt fantastiskt goda! Saga var såklart den som fick flest klappar! Hon har verkligen hunnit vara snäll på sina 3 månader<3 Tack alla för fina klappar! Av Alec fick jag världens finaste örhängen som jag knappt vågar använda! Rock by Sweden och jag älskar dom! Tack min fina prins<3

Mor och Far köpte typ världens bästa kokbok till mig, det är som matens bibel. Det finns verkligen ALLT i den, vad man gör med alla mat som finns, blir över, tillbehör, ALLT! En gång ska man ju göra eget julbord liksom, bara och börja öva;) Och så fick jag presentkort på Friskis. Så den 1/1-11 så är det jag som köper kort och påbörjar "bli-av-med-baby-kilo" uppdrag! Jag lovar att ni ska få veta hur det går=)


Nu ropar Saga på mig så jag återkommer;)

2 kommentarer:

  1. vilken underbar bild på saga under granen...riktigt fin....hon ser så gosig å söt ut // Jonna

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Första gången jag hittat hit.
    Vilken söt liten tomtenissa :)

    Härlig blogg! Kram Maria

    SvaraRadera