tisdag 28 december 2010

Tragg

Alltså när jag kopplar in min mobil i datorn så "ploppar" den inte upp...Grr.. Så det går inte att importera bilder som finns i den. Typiskt, störigt!
Sjukt störigt att trottoarerna är isbanor som man helst inte vill dra ut en barnvagn på, stackars Saga får leka med mamma inne andra dagen i rad, men hon är nog glad ändå;)
 Jag sitter och läser en bok som heter "Lek & Lär Tillsammans" 100 olika aktiviteter med ditt barn! Där står typ kul lekar som man kan leka med 1-12 månaders bebisar, kul!

Känns så tråkigt att blogga utan bilder! Jag tror ändå att jag ska trotsa vädret imårn och gå till 3 och få dom att hjälpa mig med min mobil, längtar till Mac ska öppna i stan.
Saga ligger på mage på golvet och försöker kravla sig fram till sin napp, hon har hållt på i 10 minuter, men hon verkar tro att hon har "the force" för hon stirrar på den som att den magiskt nog skulle komma till henne! Haha, gullunge!

Ja, vad hittar jag mer på, försöker installera skype för att kolla om man kan ringa med videokameran, men jag har ingen att ringa till, har skickat sms till mor, bror och bästis att dom ska fixa, men ingen hade tid just nu, haha, jag är ju mamma ledig och har all tid i världen!

Har haft sån huvudvärk idag, har testat vatten, treo, och testade att ta en powernap, men jag kunde inte somna för jag började ofrivilligt planera mitt 25-års kalas i huvudet som kommer infalla i sommar? Jaja, nu har jag bryggt lite kaffe och ska se om det hjälper, kanske är Julmust abstinens?

4 kommentarer:

  1. Det blev ett roligt inlägg ändå utan bilder. Jag brukar med ofrivilligt sätta igång hjärnverksamheten när jag måste sova..jobbigt! För övrigt så har väl redan mac butiken öppnat! vid gamla lasses musik eller nåt..kraaaam

    SvaraRadera
  2. Lelle, Macbutiken finns redan i stan på någon av storgatorna:-) östra tror jag.. Tack för kaffestunden o Saga's sovstund i min famn:-)

    SvaraRadera
  3. Halloj igen!

    Ja, jag säger detsamma: tack för din blogg! Super härlig!
    Kul att du gillade min.
    Jag lägger till dig på min lilla lista :)
    Vi hörs igen, ha en härlig dag! Kramar Maria

    SvaraRadera
  4. Så gjorde min telefon med, då uppdaterade jag itunes sen funkade det.. =)

    SvaraRadera