onsdag 8 december 2010

Bildregn av kärlek!

Idag så är det exakt tre år sedan jag träffade Alec för första gången! Det visste jag ju inte den kvällen att det var mitt livs stora kärlek och pappan till vår vackra dotter! Men det tog inte lång tid förrän jag fallit pladask<3 Min bästa vän som jag älskar att vara med, göra allt och inget med, dela min drömmar med! Jag är så glad, lycklig och tacksam att jag träffade dig Alec, du är min stora kärlek och jag är lika kär nu, som då<3













































 Du och jag för alltid baby!

7 kommentarer:

  1. Vackert! Kortet utanför kyrkan är ju så bra! Slå till :) ha en mysig årsdag med massa kärlek! Kram

    SvaraRadera
  2. aaawwww så fina blder på er. njut av er kväll tillsammans :) många kramar på er och pussar till alla barnen!!

    SvaraRadera
  3. Ni är så fina! Det är kärlek det.
    Hoppas Er dag blir underbar!
    Pussar <3

    SvaraRadera
  4. Så mysigt o fina bilder på er <3 Håller med ovanstående talare. Why not? Kram från mormor o morfar:-)

    SvaraRadera
  5. Ni e så gulligaaaa ! vårda de ömt.

    SvaraRadera
  6. Vilka underbara bilder !! =) Grattis på er dag!

    SvaraRadera