fredag 31 december 2010

Sölvesborg!


Jodå, igår så var det jag och Elin som tog tåget till Sölvesborg för att hälsa på Hanna=)
Det var ju typ sen i somras som vi sågs! Dom hade fått så fint i sitt hus som dom håller på att renovera, och Vide som bara var en liten kille sist vi sågs hade blivit så stor!
Saga trivdes såklart, hon trivs typ överallt sålänge mamma elr pappa är med<3




Saga fick sitta i Hannas babysitter och gunga, vilket hon tyckte var skitball=) Medan vi mumsade på nybakde scones alá Hanna, supergoda! Det var kul att tragga lite skit och få höra om Hannas skola, lite bebbe snack och så. Hanna flög dessutom ner i källare och plockade fram lite kläder som hon hade som passade lilla donnan, tack för det min vän<3
Sen när snön är borta är det ju lite lättare att köra och hälsa på, för jag håller på mina principer, är man rädd för att köra på hala vägar så ska man bli hemma! Eller ta tåget;)
Som vi gjorde! Sagas första gång på ett tåg, hon sov såklart.





När vi började närma oss K-stad så fick vi höra att det stod ett tåg i vägen så vi fick vänta typ 15 minuter bara för att få komma fram så vi kunde gå av, jisses. Hungriga var vi när vi väl var framme, så jag och sis röstade och det blev Donkan! Mätta och trätta så gick vi hem och la oss på soffan jag och Saga, och inväntade baby<3
Tack för en mysig dag Sis och Hanna!

Idag så är det nyårsafton och det ska firas hos mor och far! Nu ska jag gå ut och delta i eftermiddagsbuset som jag höra pågår i vardagsrummet! Hoppas ni får en underbar nyårsafton allihopa! Drick inte för mycket...och missa inte raketerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar