torsdag 16 december 2010

Snöööööööööö!


Idag så var det mammas tur att gå till doktorn! Efterkontroll heter det, och nu har jag fått tummen upp om jag vill föda fler barn, mohahahaha! Men jag tror nog att jag väntar lite till tack, tills minnet av hur det egentligen känns har bleknat lite=)
Jaha, och nu så stack baby precis till jobbet och lillan sover. Vad ska jag hitta på för spännande idag;)
Jodå, precis så ringde min fina mamma och sa att hon var i stan och om jag satt på kaffe så skulle hon komma med kaka, jihuu<3
Sen ikväll så är det personal möte hemma hos Mie och jag tar Saga med mig såklart även om hon inte är personal.. Haha=)
Jag känner absolut inte för att bege mig ut i detta snöovädret, men alla (läs; mamma tidningar) sägre ju att man ska ta ut sitt barn en gång om dagen. Tur att vi har balkong då;)

Jag tänker på Carro som jag ska träffa på lördag, och jag längtar! Jag tänker på Tania som jag så gärna vill hälsa på i hennes nya hus! Hanna som jag inte träffat på länge! Och Petra som jag jätte gärna hälsat på, henne och hennes tvillingar! Men...jag åker ingenstanns just nu, för SMHI har ju utfärdat en klass 1 varning, och jag är inte den som chansar. Nej då, då myser jag hellre här hemma och hoppas att alla finns kvar när snön töat! <3


2 kommentarer:

  1. Tack Lelle o Saga för fika o kramar:-) Mor

    SvaraRadera
  2. Åh vi kommer jätte gärna o hälsar på dig och fina lilla Saga! :) tänk att det bara är fem dagar mellan våra små pluttar:) kul dom kan ha sen!

    SvaraRadera