onsdag 29 december 2010

Hemma igen!

Det blev ju en sväng på stan ändå! Kallt som tusan, så ibland var man tvungen att sticka in i nån affär för att värma sig lite. Och DET är ju en utmaning att gå i affärer när det är mellandagsrea. Jisses! Jag är lite shopaholic ibland och tycker att när det är "en bra deal" då måste man ju slå till! Spec i sportaffärerna! Men när jag stod där med ett set träningsbyxor och tröja adidas för 450 så kom jag på... jag har ju redan massor med träningskläder, och jag MÅSTE inte köpa det för att det är billigt=)
 Men det blev ett par raggsockar till Saga iaf, det var planen från början så det var ingen impulsivitet inte!


När jag var inne på Lindex så var där en blivande mormor som bad mig om smakråd till hennes kommande barnbarn. Jag drog på stort och fick henne att köpa byxor, bodys, haklapp, sockar och en mjuk baby filt, i fina färger som passar både pojk och tös. Hon blev eld och lågor och vi hade skoj, kul tyckte jag! Man kanske borde bett om provision?
Och jag hittade Mac affären oxå, men jag kom inte in med barnvagnen, knökfullt där inne, jag som tänkte pilla på iPaden... =)


När jag skulle hem så tänkte jag att det är en stund tills jag ska laga mat och jag var lite småhungrig så jag gick inom BK och lyxade till med en King Wing. S*tan vad dom är starka! Var tvungen att smörja vaselin på läpparna när jag kom hem ju, jisses.


Nu ska jag iaf mysa ner mig och bebbis i soffan och värma rosiga kinder och gosa! Underbart<3
Jag älskar verkligen denna lilla bebbe till 1000, hon är grymt ball och hänga med, tuff som tusan och humor som få, och kramarna man får är underbara<3 Det gjorde vi bra Alec!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar