söndag 12 december 2010

Söndag

Idag så åkte jag och baby till Maxi first thing så fort vi hade slagit upp ögonen, så fick brorsorna passa lillasyster<3 Vi handlade lite god frulle och annat och sen hem och satte igång kaffe bryggaren!
Och sen var det dags för 15 kampen att sättas igång igen!
Schack stod på tur och baby vann över Adam, jag över Hampe, Adam över Hampe om 3:e plats, och nu så ska jag och baby ta sista partiet här i veckan.
Poker var nästa! Snabba ryck eftersom det var många saker att hinna med! Först åkte Hampe ut, sen jag.
Baby hade typ ALLA marker och vi trodde det var avgjort för Adam hade inget kvar!
Babys marker och Adams marker 
Men hux plötsligt så vände allt när baby försökte "få slut" på evighetsmatchen och Adam vann allt! Ja, poker handlar verkligen om att ha tur på handen!
Saga tyckte det tog för lång tid och somnade hos storebror<3 
Snabba ryck för sen var det dags för kalas hos finaste syster Elin! Hon och Far fyller ju år idag och det skulle firas!

Gammelmormor fick mysa lite<3

Smörgåstårta och vanlig tårta bjöds det på och det var supergott! Elin fick en klänning av oss som satt som en smäck! Far fick champagneglas. Snick och snack och rätt vad det var så dök baby upp som varit och spelat fotboll och lämnat killarna.
 Och nu är hux plötsligt helgen slut igen! Jag menar, shit vad tiden går fort!
Men men, Syrran; hoppas du får en sjukt rolig vecka, det förtjänar du<3 Ta massa med kort!
Tack och hej, nu ska jag gå ut till mina hjärtan som sitter och myser i soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar