onsdag 24 november 2010

Besök av Moster B och kusiner!

Dagen började med BVC besök som skulle ske kl 10. Då hade vi varit uppe ett tag då Saga är både natt och morgonpigg;) Och jisses vad det var snö ute! Så det var på med overallen, även om den inte riktigt passar än, liiite för stor, men nu är ju vintern här;)




5840 g och 59 cm, hon växer på bra! Nästa gång så är det dags för sprutor...jisses! Vi gick en en sväng på H&M och Lindex för att kolla lite, och då slog det mig. Varför är alltid barnavdelningarna i alla affärer på 2:a våning? Så att alla som har barnvagn MÅSTE ta hiss upp, jag menar, hade det inte varit lättare att ha det på första våningen? Jaja, hursom, köpte en fräck rockig tröja till henne som hon blev såå fin i<3

Inom en runda hos Elin och Sara oxå för att inhandla ett pajskal, jag tänkte ju göra paj till middag, men palla kavla och sånt, NEJ tack;)

När jag kom hem så bakade jag en kladdkaka för första gången på väldigt länge, men jag blev nöjd!
Sen ringde det på dörren och så var det dags för Saga att träffa mormoster B och mina kusiner<3



Jeans och rockerstilen hos mormoster B!



Hon var så snäll och rar och myste med dom allihopa! Och kladdkakan slank ner hur lätt som helst.. ;)
Mysigt med besök, och dom hade med sig sååååå fina presenter till lilla Saga!



Barbapappa kollektion och små tuggvänliga sagoböcker;) Vi tackar så mycket, det kommer att användas väl! SÅ nu sitter jag och Alec och chillar lite vid datorerna och njuter av att middagen redan är färdig och kvälls myset kan börja i princip när vi vill!

2 kommentarer:

  1. ahhh..kladdkakan så sjukt god ut=)

    SvaraRadera
  2. Den första bilden där på Saga i sin overall. MYYYS. Vill bara pussa dom där goooosiga kinderna. Kärlek till er, mina tjejer <3

    SvaraRadera