tisdag 16 november 2010

Chilla

Jaha, då sov vi lite länge idag, det är helt sjuk vad länge lillan kan sova om nätterna om hon ligger i vår säng, där sover hon minsann gott! ;)
Så även idag, och vi hann med morgonmys och morgonkaffe och lite tragg innan det var dags för baby att sticka till jobbet;( Jag tycker att han kan strunta i att gå till jobbet och stanna hemma med oss, men tyvärr så fungerar ju inte livet så...!
Så nu har Saga somnar för sin eftermiddagslur, och jag sitter vid köksbordet, med datorn och fixar lite grejer, pillar på lite filmprojekt, och kom på. Jag kanske ska slänga mig i soffan och sätta på en film?
Har dock använt mina nya linser lite för länge igår och förgår, så nu ser mina ögon ut som att jag gråtit i två dagar och det svider lite i dom, typiskt.
Elr så passar jag på att sova? Mohaha, jag kommer nog på ngt. Det enda vi har planerat idag är en promenad och en tur till Maxi, det känns skönt, då kan vi spendera dagen med att bara göra ingenting!

Glömde berätta... Härom natten så vaknade jag att att det kittlade på halsen, ni vet att man kan vakna ibland av att det känns som att ngt kryper på dig! Jag kliade mig lite och lade täcket över mig igen, så kittlade det till igen och jag blev superirriterad och trodde att det var typ min pyjamas som kittlade mig..Grrr... Somnade om igen. När jag sen gick upp på morgonen, tände lampan och tittade ner där jag precis legat...såg jag en stor, äcklig, vidrig, TVESTJÄRT!!!
Jag hatar dom över allt annat och jag äcklas över att den kröp på mig på natten, en gång när jag var liten så flyttade jag ut ur mitt rum över sommaren bara för att jag sett en tvestjärt på mitt rum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar