tisdag 30 november 2010

Sjuk

Just nu är jag lite dålig på att uppdatera, för både jag och baby har åkt på förkylningar, lillan har haft lite ont i magen. Så att det har bara blivit så att när jag fått en stund över så har jag inte ens öppnat datorn!
Lite facebook i mobilen har fått räcka;)

Men jag återkommer när jag är i  form igen;) Har en lite kul grej å berätta, vi får väl se nästa vecka..!




P.S Tryck på knappen gilla om du vill att jag ska fortsätta blogga, för jag behöver lite inspiration, typ..

3 kommentarer:

  1. Gilla, gilla, gilla förstås! Vi vill att du fortsätter blogga. Både far o jag läser av era bloggar varje kväll och får dela din vardag.
    Men jag håller med dig... det är verkligen väldigt få som ger någon kommentar eller respons på knapparna, även om det är många som är inne o läser. Mer respons gillas!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. gilla! fortsätt :)

    SvaraRadera
  3. Fortsätt blogga gumman! Vi läser den. Kramar från oss I Ystad <3

    SvaraRadera