torsdag 4 november 2010

Två dagar på ett inlägg!

Hoppsan, det blev visst ingen blogg igår, sorry! Men det blev liksom inte nån stund över som jag spenderade vid datorn, och när Saga somnat så däckade visst jag oxå;) Ville ju hänga lite med min kille oxå=) Så jag håller inte med Mads i fritidsresor reklamen, jag sitter inte mer och mer vid datorn, snarare tvärtom;)
 Jag var iaf sugen på att bege mig ut på uppdrag igår! Så jag tog Sagis och gick bort till Alecs jobb där bilbarnstolen stod och hem igen;)
Tänk sen när hon kan gå, mohahahaha!
Sen hoppade vi iaf på bussen mot Degeberga, och det gick hur bra som helst! Där vantade far på oss och vi körde mot kyllingaröd! Så ist för att spendera kvällen i city så hamnade vi ute på landet, och mor bjöd på pasta och köttfärsås! Mumms! Sen skulle hon på ljusparty, så vi hängde med morfar, och han är så glaaaaaad i sitt lilla barnbarn, hon hade hur skoj som helst!


Sen fick vi låna bilen hem, och det var så jäkla skönt! Bara lasta in lillan, köra hem, parkera utanför och upp i lägenheten. Och jag som går i bilköpstankar, kan nog tänka mig, eh JA!

Idag så kom mor och far på fika här hos oss först, Jokke kom oxå upp en sväng<3
Sen gick vi ut på stan! Bara nere på gatan sprang vi på Tania och hennes Robert, hur sjukt är inte det att dom var nere på Vasagatan precis när vi gick ner! Mysiga kramar och sen vidare;)
Uppdraget var att jag skulle få ett par vinterskor av far, och oboy visst hittade jag ett par! (oboy, det var kanske lite barnsligt sagt...?;)
Dessa blev det iaf, och dom är så jäkla sköna!
Riktigt höga sulor och varma inuti, och dom kommer verkligen
komma till användning! Dom kommer vara länge och jag älskar dom!!
Det ska bli skönt att stoppa ner kalla fötter i dom i vinter!
Sen till Stadium där mor och far shoppade lite;) Och så hem! Jag ska ju jobba imårn, och baby skulle vara ledig, men nu blev det övertid på hans jobb, så imårn är det morfar som kommer och passar lillan<3 

  Nu blir det ANTM för min del, lillan sover, bad när hon vaknat, och sen längtar vi efter baby/pappa/älskling/Alec!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar