tisdag 2 november 2010

Ibland är det skönt blogga ifrån min iPhone som t ex nu när lillan ligger i min famn i sängen och jag inte pallar resa mig upp och sätta mig vid datorn! Då är det behändigt;)
Speciellt en dag som denna när jag inte gjort spec mycket alls! Direkt efter Att baby hade stuckit till jobbet så busade jag lite med Saga tills hon somnade på 1 timmes powernap. Då passade jag på och diska och lite sånt;)
Kollade Greys (är två avsnitt före tv och detta var riktigt dåligt avsnitt!) top model kollade jag oxå, sen plingad det på dörren. Det var Melle<3 kaffe, tragg och bäbismys i soffan gjorde kvällen, jag gillar! Hon tyckte Saga växt och blivit stor, och det har hon ju sen sist ( men nu ska vi inte ta i, hon är faktiskt bara 8 veckor;)
Efter Melle kört så tappade jag upp vatten i baljan och badade bäbis, hon verkar börja gilla det nu, kul säger jag. Eftersom jag redan anmält oss tillbabysim så är det ju en förutsättning att tösen gillar vatten och bad!
Dopet har oxå blivit bokat idag, vuxenpoängen bara haglar in;) det blir i D-town!

Nu är det dags att kolla på pensionärs jävlar på webtv, tydligen skulle det vara kuuuul, återkommer med åsikt;)
Natti natti!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar