tisdag 2 november 2010

Man ska ju passa på dagar som dessa, fick sova ändå till 10:30, tack för den säger jag =)
Så baby bar hoppade upp ur sängen, i löparkläderna och ut, jag låg och morgonmös med Saga och fixade kaffe. Sen när baby var tillbaka så hann vi med att dricka kaffe tillsammans innan det var dags för han att sticka till jobbet! Jisses vad morgonen bara sprang iväg!

 Jag och Saga stack oxå ut då, hade ett par ärende att fixa! Började med apoteket som slutade i sorg.. Mitt högkostnadskydd har gått ut, så när det nu var dags att betala min medicin så gick den på  ca 50 % mer än jag räknat med, inte kul... Men vad gör man!

Vidare till fantasi och hälsade på Sara och Elin. Då kom Sara med att bra förslag! Hon går nämligen på Actic gymmet, och det hade ju varit helt perfekt att gå där ist! Dom har många fler löpband än på friskis, och det ligger närmre, och det är billigare. Men man måste binda sig minst ett halvår.. Mjaa.. Det är ju lite anledningen till att vi skulle välja friskis för att man inte behöver binda upp sig, men vi får se vad min andra hälft tycker;)

Sen köpte jag en leksak till min lilla dotter som hon blev ruskigt förtjust i! Hade kollat upp den på blocket och den blev hur bra som helst. Hon ligger faktiskt och "leker" med den just nu;)

Sen gick vi vidare till maxi och skulle köpa blöjor! Och så hittade jag en liten hårborste till trollungen som har så mycket hår! ;) När vi stod i kassan och väntade så suckade jag för mig själv över den långa kön.. Men så, som ifrån himlen, ser jag min vän Alex som jobbar på Maxi, komma gående och han ser mig och vinkar in mig till den nya kassan han ska öppna innan nån annan ser, thank god! Tack för det Alex=)
Hem sen efter det och upp i lägenheten och mysa lite! Saga fick träna lite att ligga på mage, hon gillar;)


Sen kom Elin när hon slutade vid 19 och vi käkade ihop, och hon gosade lite med sitt gudbarn.
Och nu längtar jag efter att baby ska komma hem till oss<3

/L

1 kommentar:

  1. Lilla trollungen - hon e ju sååå söt. Äntligen lite öppna ögon efter flera sovande möten. Gulletösen. Snart är jag lite friskare o kan kanske kunna krama om henne.:-)
    Med denna viljestyrka kommer hon att ta sig framåt i livet <3
    Kram mormor

    SvaraRadera